oh fuck

usch på mig, har inte skrivit på ett tag .. :$ mihi så busig man kan vara, nu kör jag igång! har haft världens mysigaste helg tack tjejer! och tack danne för i fredags haha, men resten av helgen var faktiskt tjej helg elle va man ska kalla det, mysigt var det iallafall hohoho, aja sen fick jag värsta matförgiftningen eller något i söndag kväll, så jag har spytt som jag vet inte vad igår kväll och hela dagen idag, inte mysigt, är lite bättre nu men är helt blek i ansiktet, sjukligt blek. och känner mig svag och klen, som hela kroppen bara gett upp och vägrar kämpa vidare hahaa, men nog fan ska jag överleva, vet inte om jag stannar hemma imorn också .. mår jag såhär så gör jag nog det, men om det blir bättr eunder natten så kämpar jag mig igenom dagen fan, har alldeles alldeles för hög frånvaro/skolk. vill inte sabba allt såhär nära sommarlovet, menmen careface som jag sagt så många ggr tidigare. hm, vet inte vad ajg ska skriva, har förjävla trist. äh, skriver imorn. nu ska duscha snabbt sen hoppa i sängen =)     love / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0