hemma

kom nyss ut ur duchen efter en kort helg m mina älsklingar ! :) fyfan va kul jag haft , älskar er mestaste på hela jorden, ni är fan dom bästa vännerna i helavärlden ! hehehe, kollat skräckisar båda kvällarna, idag vaknade jag tio , och låg och stirrade på amanda och sara som sov som jag vet inte vad , röck i täcket några gånger men sara vaknade inte -.- men tillslut när hon vände sig om så jag baaah saaaraaa !!! då vakna hon , och amanda haha . klockan va 12, sen guck vi ut m doggen och tog en cigg, sen gick vi in och gjorde PASTA :D , sen kollade vi ngn film om kineser, skit obehaglig .. hehe, sen så minns jag inte va vi gjorde, jo ! vi gick ut och solade !!! sen hem t mej sen ut och åt pizza. sen följde vi amanda t station, sen så åkte hon :( saknar dej redan gummis . sen gick jag och sara och gjorde ingenting , jag gick hem och duaschade och nu sitter jag hära :D ....... hahahahhahahahah kul jag har , ska slå en pling t sara nu pussaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0